Lapptäcke

Nu är jag klar med lapptäcket till lillebror! Så hoppas han ska gilla det. Gjorde ett lapptäcke åt Melvina också när hon låg i magen, satt och sydde på det natten innan hon kom men hann aldrig klart.
Men dena gång ligger jag steget före, iaf försöka. BB väska SKA packas snarast.

Tyget jag har på baksidan av filten heter "minkey" och är så sjukt mjukt och gosigt! Verkligen blivit förälskad i det när det är så mjukt.

Melvina sover nu middag och ska plocka lite i köket (tack Kent för upplysningen haha) sen ska jag också vila och ta det lugnt tills hon vaknar. Det har gått över förväntans bra att vara hemma själv med henne. Hon har verkligen varit på sin glada sida. Hon känner säkert av att jag inte kan leka och bära på henne på samma vis som tidigare. Men nästa vecka blir det lite dagis för henne så hon får leka och bus.


Kommentarer
Nikoninan säger:

Så himla fint ! 😍 Önskar man kunde göra ett sånt men då hade man väl fått psykbryt 😂🙈 lillebror kommer få det så mysigt !

2016-08-06 | 18:10:11
Nikoninan säger:

Så himla fint ! 😍 Önskar man kunde göra ett sånt men då hade man väl fått psykbryt 😂🙈 lillebror kommer få det så mysigt !

Svar: Köper man färdiga rutor så är det inte så drygt 😝 men ska man klippa varje ruta själv, ja då kan man få psykbryt 😅😂
Emelinda

2016-08-06 | 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback