Kollage

Martin har nu börjat måla fönstrena i sovrummet så inatt får vi sova i vardagsrummet. Hehe

Jag har velat hela dagen om vilken tapet som det ska bli i sovrummet. Jag kommer bli gråhårig av detta!!!! Gjort kollage med de olicka tapeterna och de möbler som jag vill ha. Om jag blir klokare? Nej det kan jag inte påstå alls. Bara mer snurrig....

Det som är lite av ett problem är att den "rutiga" i grått vill jag ha i köket när vi sätter igen hålet mellan köket och hallen. Men vet ju inte när det händer. Så känns ju lite tråkigt om vi skulle ha samma tapet i sovrummet och i köket.... Men är nog mest inne på den tapeten ändå i sovrummet..... Den blå som är likadan är också riktigt fin! Men sen har jag blandat in flera och mitt huved bara snurrar.

Ja massa inlägg om bara tapet och mitt velande. Måste sova på saken och verkligen försöka bestämma mig till imorgon bitti.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback