Dags att plocka av ringen

Får lite ångest att jag måste plocka av mig min förlovningsring. Den sitter ju alltid där på fingret, tog av mig ringen morgonen vattnet gick med Melvina. Men känner ändå oro att tänk om jag svullnar riktigt mycket och inte kommer få av mig ringen och om det skulle bli något akut så jag måste klippa ringen på förlossningen. Första ringen är alltid speciell och känner att denna ring går aldrig att ersätta även om man skulle köpa en typ likadan. Det är ju just denna ring som minnena finns i, den som var med på stranden i Thailand när Martin frågade om jag ville förlova mig med honom. (Tror dock han ångrar sig att han inte friade på en gång för han har ju själva frieriet kvar enligt mig men enligt han själv så tyckte han att han friade när han fråga om förlovningen haha)

Imorgon är det dags att åka till Falun igen för att kolla till så lillebror växer som han ska. Ska vara vid specialmödravården kl 11.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback