Ullared

Denna helg har gått fort.... Från början till slut. Natten till lördag åkte jag, mamma och Cassi till Ullared. Vi starta bilresan 03.00 från Ludvika. Mamma börja köra och körde till nästan kl 06 på morgonen, sen böt vi och jag körde lite mer än 2 timmar, sen stannade vi och åt frukost. Sen körde mamma sista biten. Medans jg körde så sov mamma och Cassi. Jag satt och sjöng med till radion, han se en fin soluppgång. 

Framme och fullt med folk. Men vi var super snabba. Vi kom in stax före 10 tiden. Gick till hem avdelningen på en gång och började kika där. Plocka i vagnen. Vi ställde ifrån oss våra vagnar lite här och där. Cassi tappa bort sin så vi gick runt och leta som tokar efter den.... Sen så stod den på andra sidan där min vagn stod. Väldigt långt borta. Hehe 

Hittade lite smått och gott iaf. Bordstabletter, grythandskar, kökshanddukar, gardiner, kuddfodral, planksteksbrädor (så nu lär vi testa göra egna plankstek någon dag) pläd, tripp trapp stol till Melvina, massa kläder till tjejen, leksaker och ute lek, liten kavel och formar (så hon kan vara med mamma och baka) Martin beställde 7påsar med bananaskids... Ja lite allt möjligt. Säkert glömt en del också. Men vi hade en super trevlig tripp. Vi gick ur från Ullared vid 2tiden. Åt mat utanför på området sen åkte vi hem. Jag började köra och körde 3 timmar. Mamma och Cassi sov.en stund men de vakna när jag körde fel i Göteborg... Jävla vägar och filer. På gps en stod det att det skulle vara 3 filer så då kunde jag ligga kvar i den filen jag låg men sen var det igentligen bara 2 filer så den jag åkte på gick fel. Han inte byta heller då jag såg det i sista stund... Men tillslut kom vi ur det nybyggda stället.... 

Lite trötta allt....


Melvinas nya stol fick tummen upp... Hon ville gärna sitta i den innan den var ihop skruvad. 

Så jag var vaken från 03.00 på morgonen och somna inte förens 22. Tiden när vi kom hem. Kunde inte sova i bilen alls... Så drygt. Men helt klart värt resan. Super kul att göra något vi 3. Så mysigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback