Fredags mys!

Ikväll vart det att göra plankstek! Köpte brädorna på Ullared och idag vart det premiär! Både för brädorna och för mig! Krångla lite med spritsningen av moset. Hade sönder 2 påsar så då fick Martin åka och handla en riktigt spritspåse som man ska ha! Vilken skillnad det vart då! Blir så sur när det inte går som det gör i mitt huve. Har min bild på hur det ska se ut och då måste det bane mig bli så. Tillslut fick jag det exakt så som jag ville så är så nöjd och det vart även gott också. Är så propp mät nu och ligger i myspölen inne på Melvinas rum och nattar henne. 

Förberedelser



Melvina fick en egen liten plankstek 



Super nöjd! En klapp på axeln Emelinda. 

Nu får ni ha en trevlig helg. Imorgon blir det dop firande för killkompisar Elliot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback