Torsdagen 8/10-2015

I torsdag fick Melvina en liten kusin.... En liten söt tjej! Så på väg till jobbet i torsdag kom jag på att jag har ju blivit faster! Har bara tänkt att Melvina fått en kusin men inte att jag blivit faster! Så roligt. 

I fredas var vi hem till mamma och inväntade Anders som var påväg från Arlanda. Så vi var där när han anlände. Så vart mat och massa tjål och massa bus med mellis. Hon var så uppe i varv och inte alls trött. Leka och busa med alla. Hon var inte heller lika blyg för morfar Anders som hon sist var när han var hemma. Tidigare på dagen satte jag och Melvina och kollade i en bok och kollade på morfar Anders i boken. Så jag försökte förberedda henne att vi ska träffa han och mormor var också med på bilderna brevid morfar. Tror de små liven förstår mer än vad man tror! Iaf så vart kvällen helt lyckad! 

Lördag var jag och Martin till tippen sen på em åkte jag till mamma och Anders för att gosa med lilla Saga som bara var 2dyng gammal. Så liten och herregud vilken söt liten tjej jag är faster åt! Martin och Melvina fick stanna hemma då Melvina var lite snorig så ville inte smittas över massa baciller på lillan. Så jag gosa bäbis hela den em. Så mysigt när dom är så där små! Helt fantastiskt att det är hon som legat i Johannas mage. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback