Vilken härlig kväll

Fredagen sprang förbi i raskande fart.... Melvinas farmor kom förbi vid halv 3, så åkte jag och hämta Martin på jobbet så han kunde släppa av mig på stan. Så vidare till Swedbank för att träffa alla Goa kollegor, spela lite spel och tacka av vår chef och välkomna in en ny. Vi hamna först på lobbyn men fick inte platts att äta där så då åkte vi till piren för mat och trevligheter. Igår var första kvällen jag drack något sen jag vart gravid. Så det var länge sen. Sen gick vi tillbaka till lobbyn och vart där en stund också och träffa lite folk. Sen kom min syster och hämtade mig vid halv 11 tiden, vi började ju ändå dricka strand efter 3 så vi höll ju igång länge även om man åkte hem tidigare! Kanon rolig kväll och så kul att få träffa alla kollegor. 

Vart inga bilder från kvällen som jag tänker lägga upp. Så får bli en bild på Mellis när hon studerad nya stilen på vagnen. Köpte en till fårpälls som jag och Martin gjort hål i efter bältet och satt i den, vart så fint och så mysigt ❤️ så nöjd 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback