VårSöndag

Söndag idag igen! Dagarna rusar förbi, speciellt helgerna. Idag började jag morgonen med en springtur ute i det helt underbart fina vädret! Sen vart det babysim. Sista gången idag för denna termin men vi ska söka till nästa termin också så vi får fortsätta. Melvina tycker det är så roligt! Efter åkte vi hem och åt mat sen åkte vi till bergslagsodlingarna och köpte blommor. Så jag har planterat blommor och så har vi tagit ut båten från garaget. Melvina har krupit runt ute med oss. 

Klättrade i trappan också. Det kan hon också tydligen.... Liten blir så stor 




Så vart 4krukor med nya blommor i! Så skojj.... Så vart det även en glass i solen när vi var och köpte blommor. Mumms 

Ska även börja sälja enjo. 

Enjo är en städserie som är utan kemikalier och farliga ämnen. Det enda som behövs är kallt vatten till enjo produkterna! Kanon bra! Varför jag ska börja sälja detta? jag inte vill att mitt barn ska andas in alla dessa farliga kemikalier som blir liggandes på golvet när man tvättar rent med kemikalier. Allt blir kvar och där ska min dotter krypa runt och leka och dra i sig allt... Det vill jag inte. Därför så ska jag börja städa mitt hus utan kemikalier och med bra produkter som funkar. 60% av barn som blir allergiska beror på kemikalier som barn får i sig i ex hemnet. Bedrövligt. 

Ska skriva mer angående detta men ni som är intresserade och vill ha en demo hemma hos er så är det bara att höra av sig så kommer jag och visar vilka fantastiska produkter det finns och hur rent det blir utan kemikalier! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback