Throwback friday

Jag och kulan mot slutet 💕 saknar mina fina beiga byxor... AnvĂ€nde de under graviditeten, nĂ„tt jag inte tĂ€nkte pĂ„ var att jag inte kommer kunna ha de efter graviditeten eftersom jag trĂ€ngde ut de och sömmarna i lĂ„ren börja slĂ€ppa... Hehe tjockis Emmis 

TĂ€nk sĂ„ mycket kĂ€nslor man kan ha 💖 de finaste som finns, min dotter och min Martin. Syns sĂ„ liten hon var nĂ€r vi Ă„kte ifrĂ„n bb 
Trött liten tjej 

BÀrsele var grejer det! DÄ hadde man henne nÀra men bÄda hÀnderna fria.
Gos 😍

💖


Kan inte riktigt förstĂ„ vart tiden tar vĂ€gen. Hela graviditeten gick sĂ„ fort och tiden efter du kom till oss har gĂ„tt sĂ„ fort. FrĂ„n en liten tjej pĂ„ 45cm och 2400g till nu en stor tjej pĂ„ ca 69cm och ca 8200g. All din utveckling som syns för varje dag. 💕 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback