Perfekt till varma sommardagar

När jag var på Ikea med mamma köpte jag glassformar, sånna som man enkelt kan göra isglass av. Så tänkte att det är ju perfekt att börja ge Melvina när hon vill äta lite glass. Så kan man göra egen, vi har ju hallonbuskar så då kan man göra hallonsaft och även lägga i frukt i formarna. Mummsigt och inge onödigt socker eller färgämnen och inge konstgjort. Så konstigt hur det blir, att man prioriterar allt Melvina stoppar i sig. Medans man själv äter allt. Jag skulle aldrig köpa "vanlig" mat, allt jag köper som Melvina ska stoppa i mun ska vara krav, både mat och frukt.... 

Perfekt till sommaren, till både Melvina och mig och martin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback