Fredags klar

Äntligen fredag! Veckorna går så fort ❤️ idag ska jag iväg och tacka av chefen på jobbet då han ska skuta och klättra vidare i sin karriär. Så ska bli så roligt att träffa alla kollegor. Är ju inte så långt kvar på min mammaledighet, börjar jobba 15 juni, Martin går hem nu den 25e så vi får 3 veckors semester ihop innan jag börjar jobba så då går Martin hem. Ska bli så kul att börja jobba igen men ända så kommer jag sakna min tjej så mkt ❤️ så börjar kännas konstigt att snart är dagen här då jag är tillbaka på jobbet. Hej och hå. Men ikväll ska det bli kul iaf och så får jag njuta 1 månad till med min bästa tjej ❤️


Melvina sover så nu har jag hunnit duschat, fönat håret, plattat håret. Gäller att ta vara på tiden. Ska hämta Martin kl 15.00 så han kan släppa av mig på stan. 

Ha en helt underbar solig fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback