Badsöndag

Idag har vi vart och badat med kompisarna, Camilla, Sebastian och Lilly. Roligt så! Jag tog en springtur ner till sporthallen och Martin tog bilen. Var ju perfekt att göra slut sig när man skulle bada. Så idag slog jag mitt personbästa! Sprang 4,33km på 31minuter. Jag är nöjd, om jag ska springa stadsloppet lär jag ha någon press så man springer fortare haha annars är det så lätt att gå lite här och där. Men tror även att kondisen blivit bättre än då jag börja så är ju roligt. Var iaf helt slut när jag kom fram så han sitta och ta igen mig innan de andra kom fram. Efter badet vart det att köpa sybilla. Mumms. 


Inte det roligaste vädret att springa i men det gick bra ändå 

Perfekt söndag. 

Kommentarer
Nikoninan säger:

Hahaha Gud va risbergarna plötsligt blev väldigt lika hahaha !! 😋😄😄

Svar: Hahah skögget gör mkt 😉
Emelinda

2015-05-10 | 15:43:51
Sandra säger:

Vad du är duktig! Tänk om man hade den motivationen du har :D

Svar: Tack Sandra ☺️ men du är ju gravid så det är ju inte så konstigt 😉 vi lär ha en liten playdeite snart igen 😄
Emelinda

2015-05-13 | 18:22:48
Bloggadress: http://sandraerikssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback