Mitt allt ❤️



Inte igår det var jag skrev här! Har inte haft någon tid alls eller ens haft en tanke på bloggen sedan min dottern kom! 

Min älskade lilla Melvina är nu 8,5 månad! Tiden går så fort! Hon är en framåt liten busa och vill inte sitta stilla längre. Hon kryper och klättrar, slår huvet i bordet men ändå ska hon upp dit. Att sitta på golvet och leka med mamma är ingen hitt alls längre! 

Idag har det vart strålande vår väder, fler sånna dagar. Så idag var vi ut och cyklade, andra gången för Melvina som hon åkt med på cykeln. Var spännande tyckte hon allt, hon babblar och skrattar, det låter så härligt. 

Tiden som vi haft Melvina har vart helt oslagbar, vad gjorde vi innan du kom? Hon är en riktig solstråle för det mesta, men mot kvällarna när hon blir trött blir hon grinig och blyg. 

Mammas solstråle ❤️

Imorgon blir det babysim, inte många gånger kvar på denna termin och hon älskar att bada! Bada i badkaret hemma tycker hon också är så roligt, hon skvätter så det blir blött överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback