Min älskade syster

Att ha en syster som är den bästa systern som finns! Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min syster. Hon är en riktig klippa och en som alltid kommer stå här och stötta mig. En persson som kommer stå vid min sida i både vått och tort. Den snällaste och genomgoaste person som finns! Älskar min syster. Att jag fått växa upp med dig har format mig till den jag är idag. Att ha haft en sån snäll syster att se upp till. Att alltid haft en brevid mig och aldrig behövt kännt mig ensam så förgyller hon mina dagar. 

Igår fick jag ett sms att jag skulle kolla i postlådan när jag kom hem från jobbet! Villet jag såklart var så nyfiken att kolla vad hon lagt där. Kom hem och öppna postlådan på en gång och där i låg det ett armband. Ett så fint armband som jag kommer bära av stolthet att jag har den lyckan att ha en stora syster som även är min bästa vän. På armbandet stod det "Syster" på. Även en berlock som hänger på armbandet där det står "special sister" och en berlock där det står "forever" det är helt i min smak och helt perfekt! Min syster har även en tatuering på sin skuldra där det står "det finns ingen bättre vän än min syster" fast texten är på engelska. Så himla fin. 


Kommentarer
cassi säger:

åh blev alldeles tårögd av det du skrev om mig! du är så himla söt och världens bästa syster. skulle aldrig vilja byta ut dig mot något i hela världen. du har alltid varit hela min värld och dig kommer jag alltid älska lite extra än alla andra <3

alla käraste syster det finns ingen som är som dig!

2015-06-20 | 07:52:56
Anonym säger:

allra käraste*

2015-06-20 | 07:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback