Hotell mys

Nu ligger jag och Melvina i rummet på hotellet medans pappa Martin är på fotboll. Vart en dag med full fart och är så otroligt imponerad över Melvina som skött sig helt exemplariskt och vart nöjd hela dagen i vagnen. Annars brukar hon kunna gnälla när man lär sitta i vagnen när man är vaken men idag var hon så nöjd så. Köpt en klänning som hon troligen ska ha på midsommar sen ett par så söta shorts och en solhatt! Solhatten var hon inte så imponerad på och drog av sig den. Men hon vänjer sig kanske? Iaf så var hon så söt i allt! 

Fick testa nya kläderna när vi kom till hotellet 


Älskade unge. Du är absolut det bästa som finns 

Nu ska jag gotta i mig lite godis när Melvina sover brevid mig i sängen och jag får kolla på tv! Men att sova på hotell var spännande, Melvina hade väldigt svårt att slappna av och tyckte det var så roligt att krypa runt i sängen och busa och toka. Allt annat än sova men nu sover hon iaf så sött ❤️




Imorgon blir det en heldag på Skansen. Ska bli så kul! 

Kommentarer
Nikoninan säger:

Men kära söta "hjärtögonsmiley" ! <3 Så mysigt :) <3

2015-06-04 | 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback