1års kalaset

Igår hade vi tjocka släkten här! För här nalkades det 1års kalas för lilla prinsessan! Mellis fyller 1 år på måndag men ett riktigt stort 1 års kalas fick bli på lördagen. Vilket väder det var och villen härlig dag! Kalaset vart helt perfekt och mellis har fått så mkt fint av alla. Herregud med vad saker hon fått. 

Den helt underbart fina och goda tårtan















Har bakat och bakat inför detta, och det finns så mkt fika kvar! Herregud! Fick hjälp av bästa Fillan som hjälpte mig baka pollykakor och cake pops. Stort tack till henne ❤️! 

Melvina har även fått en gungställning av morfar och mormor från sörvik, som posten slarvat bort men håller tummarna att den kommer stå här imorgon. att dom fått ordning på det så vi har nått att hänga upp gungan i som hon också fick av dom. 

Idag blir det även mer kalasandes med kompisarna. Så skojj så hoppas de är hungriga på fika! Hehe ja lite bilder från gårdagen får ni iaf. Min prinsessa är otroligt! 

Gårdagen kommer jag minnas på många sätt och denn dagen var helt perfekt! Älskar min lilla familj ❤️

Morgon mys 

På måndag får du dina paket av oss då du fyller 1 år på riktigt ❤️

Stort tack alla som var med och förgyllde denna dag med oss! Är så glad att ha alla med oss. 

Kommentarer
Nikoninan säger:

Underbar eftermiddag ! 😊❤️❤️ Tack för allt ! 😊

2015-07-12 | 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback