1 Augusti

Idag är en stor dag! Idag fyller min älskade och bästa syster hela 25år. Stort grattis Cassandra! 







Den finaste och snällaste person som finns! Att få ha dig som syster! Hela mitt liv har du stått här vid min sida! Min storasyster! 

Min fina familj! Vad jag älskar er! 




Vart mat och tårta hos pappa och Anna! Vi hann äta maten ute sen börja det regna så tårtan vart inne men det kom en skur sen var det toppfint väder så vi var ute på baksidan och busa och kolla när hundarna kuta runt som tokar! Elsa (cassis yngsta hund) satte vi en tratt på, synd i bakgrunden. Hon har ett sår på svansen som hon inte kan låta vara som vara och var infekterat. Lilla Elsa. Melvina vart ledsen när vi försökte göra rent såret och elsa Peo och hade ont. Det tycke inte mellis om när vi "gjorde" illa henne enligt melvinas mening. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback