Helgen

Helgen har vi tagit det lugnt. Fredag när Martin kom hem från jobbet åkte jag, Johanna och Fredrik till Borlänge, fredrik hämta ut sin bil från lagning och jag och Johanna shoppa loss! Köpte bra mkt nya kläder ( måste ju ha nya kläder om jag ska börja jobba snart) så köpte, fräsiga byxor, snygg grå kjol, en topp med hög hals ( jag som brukar känna mig kvävd av hög hals) en blus och en helt vanlig t-shirt, äger knappt inge vanliga enkla kläder så en helt vanlig vit t-shirt fick det bli! Köpte även pyamas och nya badtrosor till Melvina ( tror hon har 4st nu men regler ändras och nya trosor lär skaffas då) 

Vi stanna till på nya glass stället i kupolen och det är så mumms! 
Fick en sån fin bild på mina älsklingar när vi var i kupolen 


 Tidigare i veckan försökte jag mig på att sortera melvinas gammal kläder och lägga det i en Kartong och ställa det i en garderob nere. Lättare sagt än gjort. Melvina tyckte det var superkul att få vara med men mamma fick ingen organisation på det hela då Melvina slängde med allt! Plocka ut ur lådan och så vart allt stök! 



Totalt stök! Men nu är det städat och undanplockat allt! Funderade på att sälja undan vissa saker av hennes alla kläder men sen blir man sentimental och kan inte. Så det får vila i kartonger så länge så kanske jag kan sälja undan lite. Men fick ihop en liten påse med hennes kläder som jag tänkt skänka, till asylboende kanske. De lär kanske behöva! 

I söndas var det dags för babysim igen. Vi han komma ner i polen, sjunga namnsången sen hände det en olycka ( inte Melvina som orsakade olyckan) men iaf så var det bara att gå upp! Men nya tag nästa söndag om det inte händer nått då med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback