Köket!

Martin och fredrik har nu fått dän den fina mattan från köket! Bara hallen och det kvar men lika bra att ta det pö om pö! Hehe blir nog så bra så! 

Köket blir bara finare och finare! 

Drygt och pinsamt! Var och handla mat själv idag! Plockade i allt som vi skulle ha och sån mat som man kan göra utan ett kök! Kommer till kassan och vet att jag har lite över 300 på kontot och tänker att jag inte har handlat så mkt så borde gå för orkar inte föra över innan! Går ju så snabbt annars att göra det via appen men så kommer jag till kassan och det blir typ 30kronor mer än vad jag har på kontot och så när jag ska föra över funkar inte appen eller telefonbanken eller nått! Så vart så irriterad! Haha så hon i kassan fick pausa mig och ta kunder medans jag skulle få över dessa fjuttiga 30kronorna! Slutade med att jag fick ringa Martin så han kunde föra över! Så tillslöt kunde jag betala! Haha pinsamt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback