Äntligen sol

Vilket väder vi haft idag! Helt underbart verkligen. Idag har vi haft Milla och Theo på besök, de kom vid 9 tiden spontant sen åkte vi till dollar och handlade, sen till mm och köpte blommor, slutade med att Milla köpte med sig mat hem till oss och så satte vi oss ute i solen och åt! Verkligen så underbart. Sen åkte dom hem vid 1 tiden, så då fick Edvin sova i vagnen och jag och Melvina planterade blommor. Sen kom barnens farfar på besök så då åt vi jordgubbar. Verkligen en helt perfekt dag och så roligt när det händer saker hela tiden. Jag och barnen har vart ute hela dagen idag, har bränt mig på axlarna... När Martin kom hem åkte vi och handlade virke till uteplatsen! Så snart så kommer vi skruva trall. Så skojj! 



Mina fina ungar ❤

Melvina har precis somnat så passar på att blogga nu ifrån hennes säng och lyssnar på henne när hon sover. Så mysigt. Sen när båda barnen sover, Edvin har inte somnat än då blir det pizza mys för mig och Martin! Hehe 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback