Natti natti

För någon dag sen, jag hade feber, Edvin sov i sin säng och jag och Melvina la oss i sängen och kollade på Disney Chanel på tv och så somnade vi! Så mysigt det var att mitt lilla hjärta alldeles bredvid som susade så gott ❤️


 Nu är vi alla friska, äntligen! Idag var jag på första passet på mamma träningen som jag och Johanna går på. Riktigt skojj! Så onsdagar kl 10 startar träningen. Melvina fick leka med sin mormor så länge! 

Alla sover i denna familj nu så jag lär sova jag med, snart vaknar Edvin och ska äta. Han har börjat vakna tidigare på morgonen nu. Inatt vaknade han redan kl 03 och tyckte att det var dags att gå upp. Så han låg och jolra, åt på sina fötter och pratade för fullt..... lite för tidigt..... men efter en ny blöja och lite strykningar över huvet och handen så somnade han om! 


God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback