Love life

Tänk att det går så fort, snart är minsta kotten 4 månader? Va? På torsdag blir Edvin 4 månader.... då blir det vägning och mätning kl 10 senare så åker vi till Örebro på en hotellnatt som vi fått i julklapp av Martins föräldrar ❤️


Idag vaknade vi till ett kallt ludvika. Vart en promenad ute i -9,4 med Jennifer och barnen. Edvin sov hela trippen, Melvina knatade på och spanade in allt! Riktigt på pälsade var vi men skönt att komma ut iaf. 

Min lille pojk! Han har blivit mer och mer intresserad av att hålla i sina leksaker och smaka på dom. Men än är det svårt att styra de rätt och blir lite sur när jag missar munnen.... 



Edvin har iaf ärft mina och cassis ögon har jag konstaterat! Samma form på dom! Får se om han får min ögonfärg eller Martins! Melvina har haft Martins ögonfärg hela tiden, gröna men nu börjar både jag och Martin tycka att de blivit ljusare så hon kanske får mina mer gul/ gröna ögon trots allt! 

En påpälsad Melvina under dagens kalla promenad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback