4 månader ❤️

Idag blir lilla skrutt Edvin 4månader... så i dag hade vi besök hos BVC inplanerat. Ett riktigt kallt ludvika vaknade vi upp till idag. Så ut i bilen i -17 brrr.... 


Edvin är bättre från förkylning nu så hoppas han ska få vara frisk nu. 

Hos BVC var det vägning och mätning, han är nu 59,5cm lång och 5,6kg tung!!!!! Lilla bubben min. Han är nu 1,5cm längre än vad Melvina var vid 4 månader och 200g tyngre!   Vi bokade även in nästa tid så då är det båda barnens tur, 6/2. Edvin ska få 5 månads sprutan och Melvina ska på 2år och 6 månaders kontrollen (fast hon börjar ju närma sig 7 månader då) blir spännande och se hur lång vår lilla plutt är! Tror hon är 87cm! 

Efter BVC besöket hämtade jag upp pappa Martin vid sitt jobb, hem och packa och äta sen drog vi iväg till Örebro. Så just nu ligger vi i sängen. Edvin sover på min ena sida och Melvina på den andra. Trångt och mysigt! Alla ligger och sover så ska försöka sova jag med strax! 


Vi han inte shoppa så mkt när vi kom hit, han köpa 2 ljuslyktor och en ram sen stängde dom igen affärerna vid 16.00. Vi är här i Örebro med faster Johanna, farbror fredrik, kusin lyckke, barnens farmor och Kent, sen Kents barn och barnbarn. Supertrevligt! Imorgon blir det förhoppningsvis lite mildare och lite shopping! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback