Mr Grey

I lördags var det dags för mig och brudarna för bio. Så spännande att se denna film! 2 år sen nästan exakt som vi var på första filmen! 


Jag tyckte den var riktigt bra! 

Bilden överst är från iår, den undre är för 2 år sedan. 


Vi hamnade bredvid min syster, Jesper, Sandra och Jonna! Trevligt att slippa sitta bredvid någon okänd! Haha Sandra ville tydligen inte sitta bredvid någon okänd, så hamnade hon bredvid mig och jag är ju iaf inte okänd, Haha 

Martin var själv med båda barnen mitt i nattning. Edvin ammade jag alldeles innan jag åkte, sen hade vi tinat upp mjölk som vi frusit in ifall Martin skulle behöva ge. Kvällen hade inte gått så bra för han. Edvin har aldrig fått flaska tidigare så han vart hysterisk, Melvina kunde inte somna när Edvin skrek. Martin gjorde ordning flaska åt han och det vart mest sull och skrik men han somnade strax efter 8 och då slocknade även Melvina som en stock direkt efter. 


Kom hem efter bion och båda barnen sov, Edvin sov oroligt och knölade så tog upp han så han fick äta lite. Lilla plutten. 

Martin sa efteråt att han skulle nattat Edvin först innan han la Melvina. Så man lär sig något nytt varje dag! Så duktig sambo jag har! Love ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback