Mat

Idag gjorde jag lite mat till Edvin, denna gång fick han smaka på broccoli och potatis. Det gick hem och han är så duktig på att gapa! Blir så impad! 

Melvina är så duktig och sitter på toan. Men igår hände det! Melvina ramladener i toan. Jag var i köket och sa åt henne att hon skulle gå in på toan och tvätta händerna och ansiktet. Sen hör jag hur hon ropar så springer dit och då sitter hon i toan och håller i kanterna! Jag och Melvina började as skratta.... haha så tror inte hon blev rädd iaf. Hon var så duktig och hade tagit av sig trosorna själv och klättrat upp på toan men hon glömde att sätta dit sin ring. Mammas lilla tjej ❤ det första hon sa när pappa Martin öppnade dörren när han kom hem från jobbet var - ramla toan. Stumpan så det var viktigt att berätta! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback