Dagens påskfirande avklarat

Då är vi hemma efter ett påskfirande hos min mor med familj. Full fart som vanligt med 4 barn. Melvina och saga som springer runt och busar, Kevin har precis lärt sig gå och Edvin har precis lärt sig dra sig framåt! Full fart! Mamma och Anders skaffade nyligen ett nytt bord (12platser) men attans, med denna fart i förökningen så behöver de nog byta... för inom en snar framtid kommer det 2 till pojkar till familjen. Så himla roligt! 


Är så sällan det blir någon bild på bara mig och Martin nu för tiden men idag lyckades vi tillomed fånga oss två på en bild! Mina fina älskling som hade gjort en skattkarta som jag fick imorse och tillslut när jag klurat ut det så hittade jag påskägget med Calvin klain underkläder och godis i! Han skämmer bort mig! 

Imorgon taggar vi för en ny dag att fira påsk på. Imorgon blir det hos min far. Så skojj att få träffa alla, visst sånna här dagar är intensiva men riktigt roligt att hinna ses och träffas allihopa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback