Vagnen

Vagnen hann komma före lillebror. Så härligt att allt faller på plats och man slipper stressa. Har även fått sms att sänggaveln finns att hämta!!!!! Åhå vilken lycka!

Vagnen är nu monterad och klar. Den är helt perfekt. Men kommer sakna vissa funktioner som våran bugaboo Buffalo har. Men denna här fina funktioner som inte Buffalon har. Så detta kommer bli kanon bra! Melvina vart riktigt förtjust i sin stå/sitt bräda som man kan enkelt klicka dit och klicka ur. Perfekt när man har en tjej med full i bus. Så nu kan hon få stå där eller så får hon sitta i vagnen. Att hon har den möjligheten är viktig för mig. Sen är det ju en fin funktion att kunna skjuta ihop den till en singelvagn och ha lillebror i liggdelen och Melvina kan stå/sitta på sin bräda! Är ju kanon!

Nu ska jag göra rent Buffalon så vi kan sälja den så den får förgylla någon annan familj. Den Har verkligen vart guld värd den vagnen och en trogen vänn i över 2år och har susat Melvina till söms så många gånger. Underbara vagn vad jag kommer sakna dig! Men jag kommer nog bli riktigt bra vänn med den nya vagnen också! Hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback