Sovrummet

Nu börjar sovrummet bli helt klart. Sakerna faller på plats. Igår hämtade vi sänggaveln och även sängkappan. Och vilken lycka det vart när jag lyckats fått till samma gråa färg. Sänggaveln är från Mio och sängkappan är från H&M home. Idag hittade jag på sänglampor inne på Hemtex som fick följa med hem efter jag vart i Falun på besök. Ska hitta någon fin taklampa också. Vart inne på en fjäder lampa men nu börjar jag trilla in på en äldre mässing kristallkrona. Men en sak i taget.

Riktigt nöjd är jag! Vart sån skillnad mot hur sovrummet såg ut tidigare! Underbart!


Kommentarer
Nikoninan säger:

Verkligen supersnyggt! vilken skillnad :D superduktiga ni är :D <3

Svar: Tusen tack <3 :)
Emelinda

2016-09-02 | 15:52:49
Bloggadress: http://nikoninan.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback