Morgonpromenad

Vi startade morgonen med en morgonpromenad. Eller ja, efter frukosten och sen tar det ju allt tid innna man kommer ut. Hehe

Edvin sov hela vägen, vaknade och kollade lite sen sov han igen. Melvina satt i vagnen och pratade om allt hon ser. Mycket om granar och om tomten. Att vi ska hämta hem en gran och ställa in i vardagsrummet. Tänk så mycket hon kommer ihåg, blir fachinerad varje gång!

Längtar tills jag kan börja springa igen. Känns som evigheter sen, satsa på stadsloppet nästa år! Men innan jag ska börja springa får jag snällt vänta på "besiktningen" haha men sen så!


Kommentarer
Nikoninan säger:

Va härligt :D så kul att mellis fortfarande tycker det är roligt att åka vagn :D har så fina minnen från när vi gick tillsammans och äntligen får vi gå där och dra våra vagnar tillsammans :D <3 ses imorgon :D

Svar: Ja hon verkar tycka det är kul så är skönt det så jag kan komma ut på promenader 😄 ja tänk hur tiden förändras, nu går vi gå med 2 vagnar och mysa runt 😘😄 det gör vi!
Emelinda

2016-09-28 | 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback