Lördag

Idag har det vart hundutställning och 75års kalas.

Jag och barnen åkte till Smedjebacken och kollade när pappa och Annas hund vart utställd. Cassi kom också dit så vi hade familjeträff där. Märta var så duktig så och så fin! Melvina tyckte det var så spännande med så många hundar på ett ställe. Edvin hade jag i bärsele och han sov så skönt. Han har inte längden för bärselet men han har vikten iaf. Så bekvämt med bärsele, kommer bli en hel del promenader i skogen nu när jag kan ha han i bärselet, Melvina älskar att knata runt i skogen. Edvin låg även och sov så skönt hos son moster.

Vi åkte direkt från hundutställningen till min mormor och firade henne på sin 75års dag. Av oss barnbarn fick hon en iPad så nu hoppas jag hon kommer igång med den! Det var så trevligt att träffa alla och mina kusiner, vi börjar bli så många nu och min ena kusin väntar sitt andra barn som kan komma när som helst! Så spännande! Sen hämtade vi Martin från jobbet när vi åkte ifrån kalaset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback