Kopparbergs marknad

Igår var det dags för Kopparbergs marknad. Strålande sol men ändå kallt. Vi åkte dit med familja, Johanna, fredrik och lilla Lykke. Edvin sov i vagnen hela tiden och Melvina satt så snällt i vagnen hon med. Hon fick välja en helium ballong och så åkte hon 2 karuseller. Riktigt mysigt att gå på marknad. Vi köpte godis och en ny stekspade i trä. Efter marknaden så var det daga för kalas hos Melvina, Edvin och Lykkes farfar. Så vart massa go fika och prat!

Melvina med en 150g hamburgare. Haha den såg enorm ut när hon satt och åt den. Jag och Melvina delade på hamburgare. Så hon åt inte hela själv.

Åka karuseller det är grejer det! Var riktigt länge sen jag åkte karusell, ska bli roligt när Melvina blir större så jag och hon kan åka de stora karusellerna. Kommer ju inte få med mig Martin.

Lilla Lykke låg och sov så sött och flinade så himla gulligt <3

La familia. Vi har allt vuxit, 3 underbara barn!


Kommentarer
Nikoninan säger:

Så kul ! 😃😃❤️❤️ Ja mellis verkar redan gilla fart och fläkt ;)!

2016-10-04 | 07:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback