Efterkontroll

Idag var det dags för min efterkontroll och allt gick då bra så och jag är fith fot fight igen! Jag har gått promenader från dag 2 efter förlossningen och så byggt upp längd och tempo på promenaderna. Nu ska jag även börja ta lite spring steg under promenaderna och bygga upp det. Så jag är nöjd med besöket men har redan tjuvstartat och testat det mesta och lyssnar på min kropp men det var även skönt att få en "bedömning" att jag är redo för jag har en tendens att alltid pressa mig själv och ta i mer än vad jag igentligen borde och vill inte se mig själv som svag utan vill klara allt som vanligt. Är bra sugen på att ta en liten snabb promenad med lite spring steg i nu på en gång bara för att testa hur det känns.

Mamma kom och hämtade Melvina imorse, räckte att ta med ett barn dit, sen åkte jag till mamma och då satt alla och åt, även Anders var hemma på lunch så jag fick mat jag med sen fick Melvina sova i mamma och Anders säng och jag och mamma satt och tjåla! Senare så kom även Cassi och hennes hund Ruben som var ute och gick promenad. Så vart en hel dag hos mamma och massa fika. Sen hämtade vi upp Martin på jobbet och så åkte vi och handla!

Glad liten Edvin


Kommentarer
Nikoninan säger:

Va skönt att det såg bra ut ! ❤️ Vill också med och springa! 😉💛 eller tja ett tappert försök att springa iaf 😅💪🏻Lille gosen 😍

Svar: Vi får ut och gå med vagnen så får vi testa springa lite smått 😉
Emelinda

2016-10-24 | 22:46:44
Nikoninan säger:

Låter som en bra idé ! 😃❤️

2016-10-25 | 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback