Snurriga men roliga dagar

De senaste dagarna har det vart full fart på. Igår slarvade jag bort hemnyckeln och fick åka till Martins jobb och ta hans hemnyckel, när jag kom hem så satt nyckeln i dörren till huset! Ja tur det var låst iaf.....

Idag var det först Bvc besök på schemat, sen vart vi kvar på öppna förskolan och Melvina lekte av sig lite innan vi begav oss upp på stan. Vi hann besöka mitt jobb på banken och sen mötte vi upp mormor och morfar Anders, moster Cassi och Jesper för vi hade bestämt att vi skulle luncha. Vi åt på Kina och där vart det släktträff. Tom och Saga var där, sen kom Martin med sina jobbarkompisar för att äta. Melvina tyckte det var konstigt att hennes pappa inte satt med oss och luncha. Var full fart. Sen somnade Melvina i bilen och vi åkte hem till Johanna och Tom och lilla Saga och hälsade på. Det är så roligt att se för dom leker så himla bra nu och dom pratar och hittar på massa saker. Så söta! Dom kommer hitta på så mycket skojj ihop dessa små kusiner. Så roligt att Melvina har Saga som är 1 år yngre och sen har Edvin, Kevin som är 4,5 månad äldre, på min mammas sida sen har de ju kusin Lykke som bara är nästan 2 månader äldre än Edvin på Martins sida. Så roligt det ska bli med alla högtider när när man samlas och busar och leker.

Ja dagarna. Rullar på i all hast!

Igår kväll körde jag första löppasset och det gick riktigt bra. Sprang inge långt utan det vart bara 700m men utan att behöva stanna någon gång och man lär ju börja försiktigt så man inte tar i för hårt. Det gick isf riktigt bra och jag är nöjd! Hann även med ett löppass idag också innan maten på 800m utan att stanna. Så heja heja så skönt det ska bli att börja springa mer och mer igen!

Hade mina nya löparkläder som jag fick när jag fyllde av Lena. Var nog därför det gick så bra, snabbheten sitter i snygga träningskläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback