Lykkes Namnceremoni

I Söndags var det dags för lilla Lykkes namnceremoni! Det var så mysigt coh härlig stämning. Detta har allt Johanna och Fredrik fixat så bra så! Är så jag själv blir sugen att börja planera inför Edvins dop. 
 
Min telefon slutade funka aldeles innan vi åkta till ceremonin så jag tog med mig kameran istället. Men är så dålig på att ta kort med den om man gämför med mobilen då det enkelt bara är att ta upp mobilen och knäppa bilder. Johanna och Fredrik hade gjort det så fint med massa pyssel och mycket gott fika bjöds det på. De berättade om lilla Lykke och vart hennes namn kommer ifrån och så berättade dom vem som hennes faddrar är och den äran fick jag och Martin. Så finaste lilla Lykke är jag fadder åt! Det känns så stort och jag kommer alltid finnas där för henne. Älskade lilla barn <3 
 
Under ceremonin så fick Melvina äran att sätta en krans på Lykkes huvud och det gjorde hon galant! Så stolt mamma till den tjejen! 
 
Fotot har Farfar Ulf tagit och så har jag tagit den från johannas blogg. <3
 
Dessa 3 personer är allt underbara!
 Vi fick en så fin fadder tavla av våran lilla tös Lykke <3 
 
Tjej ligan! Men vi har utökat med 2 pojkar i gänget också! 
Älskade lilla yrväder! Är helt omöjligt att få bild på henne <3 
 Våran stiliga lilla farbror som var så uppkläd på kusin Lykkes dag <3 

Kommentarer
Nikoninan säger:

❤️❤️❤️ Så kul att ni kom !

2016-11-11 | 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback