Söndag

Dagen har gått så fort. Startade dagen tidigt, så åkte jag och Melvina till pappa/morfar och mormor Anna och hälsade på. Är fortfarande förkyld och döv över örat. Men kunde inte hålla oss, vi ville ju så gärna träffa lilla Märta! Deras nya lilla valp. Så underbart go! 






Dom kommer allt bli riktigt bra vänner. Som Melvina och trixie är, dom är så bra vänner! 

Sen hem och äta mat så vare dags att sova, jag sov också som en stock. Näsan blir helt igen täpp till och från. Så drygt speciellt när man ska sova. Sen bakade jag sockerkaka och chokladbollar. Var så sugen på smet så det slank ner en hel del sockerkakssmet. Så vart det fika. 

Vi dukade fram ett riktig rsömdagsfika. Jordgubbar, honungsmelon, chockladbollar och sockerkaka. Inte alls dumt. Melvina åt upp alla jordgubbar själv. Så hon var duktig och började med frukten sen smakade hon en chokladboll och lite sockerkaka. 




Sen har vi vart ute och plockat blommor och kollat när pappa klippt gräset. Så rensade vi även i jordgubbslandet. Hoppas det kommer lite fina jordgubbar iår. 

Jag mår iaf bättre sen mitt senaste "klago" inlägg. Har inte ont i örat utan bara att det känns bortdomnat. Men det går nog åt det bättre hållet. Sen är jag snorig och lite ont i halsen. Så imorgon har jag vart förkyld i 1 vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback