Öroninflammation.

Klockan är nu 01.20. Vaknat av att jag har så ont i ena örat.... Vart genomförkyld sen måndags och haft som lock för örat sen dess. Igårkväll ändrades det och det började värka så. Men det var ihärdigt. Men så vaknade jag för ca 1 timme sen och det gjorde så ont. Så suttit i telefonkö till 1177 för att fråga så det är okey att jag tar en alvedon. Satt i ca 45min. Men jag tar aldrig värktabletter och det är det sista jag vill, speciellt nu när jag är gravid också. Hon jag pratade med sa att det går bra. Men kvarstår smärtan imorgon bitti eller det börjar rinna vätska ur örat så ska jag åka till jourmottagningen. Ska jobba imorgon så får se hur detta går. Inväntar nu att alvedonen ska dämpa smärtan så jag kan sova igen.

Denna vecka har vart väldigt påfrestande. Melvina har vart sjuk och jag med. Ryggen kändes helt paj i början av veckan. Kunde knappt stå rakt utan fick böja mig hela tiden. Så jag antar att detta är den berömda foglossningen som all pratar om. Var väldigt skonad förra graviditeten och hade lite smått i början och lite mot slutet. Sammandragningar kommer och går hela tiden. Att gå är drygt. Vi var och handla igår efter jobbet när Martin hämtade upp mig och jag känner mig så konstig i kroppen när jag inte kan gå fort. Går så segt och lutar mig mot vagnen. Japp. Kul. Lillebror är väldigt aktiv och han sparkar så ofta. Som nu när jag vakna och hade ont i örat så var lillebror också vaken och sparkade i magen. Då känns livet bättre och man glömmer bort den onda en stund.

Ja ett litet klago inlägg från mig här mitt i natten. Nu tror jag alvedonen börjar värka så bäst att försöka sova. 
 
Älskade lilla tjejen. När hon står och dansar och roar sig så har jag så svårt att tro att hon blivit så stor! Denna lilla mini tjej som låg i en ugnsform och blev vägd när hon var 3 dagar gammal. Vågen stog då på 2300g. Älskade tjejen. 



Kommentarer
Sandra säger:

Krya! Hoppas det försvinner fort!
Ser de bara så ut eller har melvina blivit jäklas lång :0 haha

Svar: Tack! Hon ser nog längre ut än vad hon är haha hon vart att se stor ut på bilden 😄
Emelinda

2016-05-21 | 08:43:34
Sandra säger:

Krya! Hoppas det försvinner fort!
Ser de bara så ut eller har melvina blivit jäklas lång :0 haha

2016-05-21 | 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback