Stora tjejen!

Idag när jag och Melvina satt och sjöng i soffan efter att vi kommit hem från jobb och dagis. Så efter låten så säger hon igen!!!!!!! Denna lilla tjej säger mer och mer ord och man blir så imponerad när hon helt plötsligt säger ett bytt ord. Man blir så stolt! 


Igår när jag hämtade henne på dagis så gick jag ut ur bilen och börjar gå mot ingången och så börjar någon ropa lite smått så jag vänder mig om och där kommer min pappa gåendes som stannade till vid dagis för att chansa att jag kommer snart för han vet att jag hämtar henne mellan 15.15- 15.30 så han följde med in och hämtade tjejen! Hon vart så glad så även idag när jag hämtade henne så frågade hon efter morfar. Lill tjejen! 

Så igår följde morfar med hem och med sig hade han hunden trixie och Melvina vart så glad och lekte så mkt med hunden. Är så kul att se hur ett barn och en vovve kan leka och kommunicera. Trixie följde flera gånger med in i Melvinas tält och där satt de och Melvina pratar på som bara den. Trixie är mest intresserad av att Melvina ska kasta boll. Sen åt vi lite bulle men Melvina tyckte det var mer spännande att ge sin bulle till troxie än att äta den själv. Trixie är ju ett litet mat vrak för tillfället för om ca 2veckor så ska det komma en kull valpar. Ska bli så mysigt att gosa med små valpar sen även se vad Melvina tycker om dessa små. Papp och Anna ska även behålla en liten vovsing. Så mysigt med hundvalpar! 

Lite bilder får ni här då jag vart så dålig på att uppdatera.

Här är från helgen innan lunch, hon var så trött så hon somnade till! Lilla tjejen 



Melvina tyckte det var väldigt roligt när hon kunde bli en hund i telefonen! 


Melvina provar alla nya nappar en morgon efter vi hade kokat allt! 

Mysisen har bäddat mer sig själv i myspölen 
Lite flin också 

Grillning med vänner och alla barn! Melvina har även turen att ha min barndomskompis emelie på sin avdelning på dagis och hon har verkligen blivit förtjust i henne och ser hon en bild på Emelie säger Ninna! 

Nu väntar jag på att Martin kommer hen med pizza! Mumms! Tog en riktigt fet pizza ikväll! Haha 

Ha det så bra alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback