Den 3/3

För några dagar sen firade jag och Martin 3år som förlovade! Hej och hå vad tiden går! Går alldeles galet fort. Kom hem på kvällen så då fick jag blommor och after eight (fy vad jag älskar den chokladen) köpte hem röda rosor och non stop till min älskling. Att tiden går så fort! 

Att för 3 år sen var vi i Thailand, den dagen vi förlovade oss satt vi på en strand och kollade på solnedgången och hade haft en sån härlig dag! Martin överraskade mig med att ta fram ringarna och frågade om jag ville förlova mig med han. Min mysis. Älskade Martin! 
 




Längtar tillbaka till Thailand! 3år sen sist och med så mkt kärlek jag minns från denna resa, min och Martins första utlandsresa ihop. Nu sitter vi här med en snart 1år och 8månaders tjej! Stoppa tiden lite granna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback