Vilken helg

Att jag får dela mitt liv med denna man. Han som är så underbar och helt fantastisk. Min älskade Martin! Vi var på fest med coweboye tema. Så snygga vi är!

Som sagt så var det dags att fira bonuspappa Anders på sin 50års dag igår! Hej hå vilken fest det blev och så lyckad och sån stämning! Vart sång och underhållning. Billy Opel kom och överraska Anders och sjöng en hel del låtar. Så var riktigt skoj! Vi åt riktigt stark mat, hade musik quize. Kvällen gick i riktig fart (ja gjorde ju hela dagen). Men mot kvällen fick jag sånna kraftiga sammandragningar så gick och halv la mig i soffan och vilade. Kvällen var riktigt lyckad.

Igår var en sån dag då vi hade fullspäckat på schema. Vi åkte till grangärde för att grilla med kompisarna. Melvina studsa studsmatta och ville inte av. Är så roligt att vara hos andra och leka. Sen vid 2 åkte vi vidare till sunnansjö för att kolla när de reste midsommar stången och dansa runt den. Var riktigt mysigt och kul att få dansa. Melvina vart så förtjust i en tjej som var några år äldre än henne som hon ville hålla i hand med. Den tjejen frågade Melvina hela tiden, -går det bra? Och Melvina ville gärna kolla vad och hur hon gjorde. Prästens lilla kråka var nog den populäraste låten/ dansen. Sen så bytte vi bil med Melvinas farmor så Melvina kunde åka med dom. Så vi hem och försöka fixa oss inför kvällens fest. Så dagen gick i en väldans fart och Melvina är så duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback