Vecka 30

I lördags gick vi in i ny vecka. Det går fort det här. 10 veckor kvar eller kanske lite mindre ifall han gör lika som stora syster som föddes i vecka 38+5. Men dessa graviditeter är ju som dag och natt så det blir nog inte lika hehe.

Idag var det dags för ett besök hos barnmorskan och det var skönt att träffa henne och prata ut och berätta hur jag mår med mina "krämpor". Hon trodde redan att jag var hemma från jobbet men icke, berättade att jag ska jobba hela juli innan jag ska gå hem. Hon lät inte så impad på det pågrund av att jag haft sammandragningar typ hela denna graviditet sen att de börjar göra mer och mer ont. Men får se, jag får ta dagarna som de kommer. Annars så såg allt bra ut, järnvärdet lite lågt men inte så farligt. Lyssnade på hjärtat och mätte magen. SF-måttet är fortfarande större än min tidigare graviditet. SF-måttet låg på 29 och hjärtljudet på 130.

Sen fick jag massa nya tider så nu har jag tider fram tills 2a september sen tror inte min bm att denna bäbis kommer vara kvar i magen tills bf för att storasyster kom tidigare men man vet ju aldrig, men det tar vi närmare "slutet" om det behövs nå mer träffar.

74dagar kvar. Ojoj och ännu mindre för svägerskan. Snart blir jag faster!!!! Hihi så spännande och som jag längtar efter att få träffa fasters lilla guldklimp! ❤️


Kommentarer
Nikoninan säger:

Så mysigt ! ❤️ Nä lillebror är säkert lika ivrig som storasyster :p längtar tills vi har dom här ! ❤️

2016-06-28 | 08:45:25
Nikoninan säger:

Så mysigt ! ❤️ Nä lillebror är säkert lika ivrig som storasyster :p längtar tills vi har dom här ! ❤️

2016-06-28 | 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback