Vecka 28 27+1

Igår vart det ytterligare en ny vecka som vi gick in i. Nu befinner vi oss i vecka 28 och det är sista veckan på andra trimestret. Så snart är vi inne i sista delen av graviditeten och har våran prins hos oss. Denna vecka ska vi iväg på tillväxt ultraljud och se så prinsen växer som han ska. Ska bli roligt att få se på den grumliga ultraljuds skärmen igen. 

Denna vecka som har vart har vart ganska bra, till och från. Helt slut mentalt i huvet mellan åt och har ingen ork alls. I onsdag var jag till kupolen med Johanna och Camilla och det var så trevligt och riktig energi påfyllning. Men aj så ont i ryggen jag fick efter denna tripp... Men så värt det. 

Kan nog säga att mina cravings som jag gärna köper hem varje gång jag handlar är vattenmelon, honungsmelon och jordgubbar. Även om jag har hemma så köper jg mer för det går ju åt. Och det är riktigt gott och frächt nu mot sommaren att äta sånt. 


Magen i vecka 28 men Melvina till vänster och magen med lillebror till höger. De börjar bli lite mer lika nu men magen är en aning större denna graviditet än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback