Fallskärmshopp

För 5år sedan gjorde jag nått som jag aldrig kommer glömma. Skydiving. Jag hoppade från 4000meters höjd från ett plan. Dena känsla att jag gjorde detta är verkligen ett minne för livet. Underbart!

Så kolla in youtube klippet där jag hoppar! Vilken känsla att bara få se det igen.

Kommer ihåg att jag inte hade berättat för mamma att jag skulle hoppa, berättade det dagen innan det var dags ifall hon ville bli med. Hennes reaktion var som jag hade förväntat mig. Haha hon vart inte glad utan förbannad mer och tyckte jag var dum i huvet. Men hon följde med till Västerås ändå och försökte övertala mig hela vägen.... Haha jag hoppade samtidigt som min kusin Jessica och min fasters dåvarande sambo tompa. Vilket minne!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback