Vecka 34 33+0

Då går vi in i ny vecka. Är hemma och får ta det lugnt och gör inte mkt som är tungt för kroppen. Vilar en hel del och har nog aldrig vilat så mycket som jag gjort den senaste tiden. Kroppen känns bättre iaf och har inte haft nå ihållande onda samandragningar. Ont i ryggen och för några dagar sen fick jag väldigt ont nertill magen och ner. Då kändes det knappt som jag kunde gå och det höll i sig så kvällen och morgonen fm dagen efter innan det släppte.

I torsdag var jag och träffa läkare, tillväxt ultraljud och kolla tappen. Allt såg bra ut, mina värden och även urinprov. Flödet i navelsträngen var bra och tappen var som den skulle. Efter alla mätningar kom man fram till att bäbisen ligger på 1800g vilket är mindre än "standard" men har inte räknat med att det blir någon stor bäbis eftersom Melvina vart så liten. Hon visade även kurvan på hur han ligger och han ligger i den nedre delen. Fick tid igen om 2veckor för att se att han växer som han ska efter sin kurva. Sen vart jag även informerad att när jag går in i vecka 35 34+0 så kommer man inte försöka stoppa förlossningen om den skulle starta. Men förhoppningsvis stannar han "länge". Första datumet vi hade för bf är 15 Augusti, men blivit flyttade till 9 September så inga små flyttar här inte! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback