Inspiration!

Letar så efter inspiration till sovrummet. Är så taggad och vill helst börja med det nu på en gång. Denna gång har jag inget barnrum och boa in i så då får det bli vårt sovrum där bäbisen mest kommer vara tills han blir större.

Vill ha lite neutralt men ändå kunna lägga in färger på inredning. (Inne på blått denna gång) sen Melvina föddes har det vart mkt rosa i mitt huvud och i inredning men nu väntas en lillebror och jag har blivit väldigt för blått... Så är bra om rummet är neutralt så man kan byta småsaker istället och kunna byta färger på kuddar och gardiner och sånt istället! Skulle vilja hitta på en sängbord som har lite träinslag i sig som fåtöljen har. Så vill jag ha 2 maffiga lampor på sängborden. Längtar! Nu måste bastun bli klar så vi kan göra detta projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback