Detta med barnvagn...

Kan inte bestämma mig för vilken vagn vi ska ha. Vi har tänkt ha en syskonvagn då Melvina är ganska liten och att hon ska vara tvungen att gå hela vägen känns inte så aktuellt.

Har hela tiden vart inne på bugaboo donkey duo men kan inte bestämma färg.... Står mellan offwithe eller gråmelerad. På bugaboon Buffalon som vi har idag och haft hela Melvinas tid är vi så nöjda med. Den är off white men känns samtidigt lite tråkigt att köra lika på suffletten.... Får fundera lite till.

Men känner även en sorg att jag kommer sakna Buffalon som vart en sån trogen vagn under dessa snart 2år. Den är högre och har punkteringsfria däck om man gämför med donkyn. Så den har verkligen tagit oss överallt, i skogen och stigar. Helt perfekt! Haha kärlek för vagn, ja konstigt det där....

Men iaf, så här ser de ut som jag velat mellan.... Är ju enbart suffletten och skulle man känna att det vart fel så kan man ju enbart köpa ny suflette! Hehe till Buffalon köpte jag svart men vart inte nöjd med det så då köpte jag till en off white!


Kommentarer
Nikoninan säger:

Du får komma å kika på den grå suffletten ;) ❤️

Svar: Ja jag lär nog allt göra det haha 😘
Emelinda

2016-07-02 | 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback