2 År idag!

Kan inte förstå att min älskade lilla tjej har blivit hela 2år! Tiden går för fort och hon bara växer och växer. Vi har haft en helt underbar dag! Började morgonen med att väcka Melvina 05.30. Då gick vi in med bulle med ett ljus i och paket. Hon var så trött just imorse, vanligtvis brukar hon vakna 05.00. Hon vred på sig och tjikade förundrande på oss och förstod nog inte alls varför vi var där inne och sjöng för henne. Tillslut drog hon sitt täcke över huvet och stannade där. Så vi börja skratta och fråga vad hon gjorde men sen tillslut så vaknade hon nog till och ställde sig upp och ville ha bullen på en gång. Under dagen vart det både hoppa studsmatta och premiärbada nere i bastun, inte helt klart än men inte allt så långt ifrån! Sen vid 15.00 var det dags för kalasande. Full fart och så mycket paket denna lilla tjej har fått. 
Hon var så slut nu på kvällen! Kommer nog sova som en stock inatt! 
 
Kan inte riktigt förstå att denna lilla tjej blivit så stor? Blir så sentimental och kollar på bilden från när vi var på Förlossningen/ BB med henne. Så liten hon var! älskade lilla tjej, att du nu blivit så stor! 
 
Melvina tog all min skönhet under graviditeten..... Min hy var helt förjävlig. Aldrig haft sånna problem med hyn som jag hadde då. 
 
Här ligger vi med massa filtar och värmekuddar för att få upp hennes temp. Jag själv höll på att svettades ihäl!
 
 
Tänk att du hade så mycket hår! 
 
Blir att längta ännu mer till komande förlossning och få träffa vår prins för första gången. Allt känns så nära nu när Johanna och Fredrik är i Falun och har sin lilla tjej i famnen. Den där lyckan man känner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback