22 December

För exakt 1år sedan fick jag veta att det låg en liten bäbis i min mage. Två dagar före julafton och jag bestämde mig för att hålla tyst för Martin och ge det som en julklapp till han på julafton. Att hålla tyst om en sån hemlighet och en sån glädje är svårt. Men på Julaftons morgon när vi öppnade paketen vid granen och när vi trodde att alla paket var öppnade sa jag till Martin att han har missat ett paket och han började leta under granen och där längst underst låg det ett kyvert. Han fick veta att han skulle bli två barns pappa på julafton. En julafton som är oförglömlig på så många vis. Vi fick även veta att kusin Lykke låg i magen! En jul men många överaskningar och här är vi 1år senare! 
 
När de här bilderna togs så var det bara jag som viste att våran lilla Edvin låg i magen!
(Man kan klicka på bilderna nedanför så blir de stora)
   
Är ju inte så lätt att få bilder med en tjej som springer i från kameran. Bilden nedan tog vi med kamerans självutlösare och Melvina sprang iväg precis!
Denna jul har vi våran son famnen <3
 
 
Idag är det Även 7år sen som jag tog mitt körkort! Det var rusningstrafik för julhandel och snöstorm men jag fick mitt körkort och var överlycklig! Även detta höll jag hemligt. Tänkte inte berätta för mina föräldrar häller att jag skulle köra upp eller när jag gjorde teoriprovet. Men gick inte så bra, tänkte inte på att fakturorna gick hem till mamma så hon fick ju faktura på att jag bokat uppkörningen.... haha Så mamma viste iaf. Pappa överaskade jag med att åka till hans jobb efter jag klarat körkortet. 
 
Jag ringde till pappa och sa att han måste skriva under ett papper åt mig som har med körkortet att göra (Tvungen att säga nått så jag skulle få ut han från jobbet) Jag lånade mammas bil och åkte till hans jobb och ställde mig utanför och väntade på han. Pappa kom ut tog fram en penna och frågade vart han skulle skriva på, jag gav han mitt körkortsbevis och han letade efter nått ställa att skriva under på. Så det tog en stund innan han förstod att jag tagit mitt körkort. Han trodde mamma satt kvar i bilen men jag åkte helt själv! 
 
Det var en mäktig kännsla att åka helt själv i bilen! Pappa fick åka med på en åktur innan jag släpte av han på jobbet igen! 22 December kommer jag alltid komma ihåg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback