Sovrummet

Nu är det tänkt att det ska sättas lite fart inne i sovrummet. Igår la jag ut våran huvudgavel till försäljning och mot kvällen kom en och hämtade den. Så nu ser det riktigt illa ut i sovrummet och tomt. Tänk så mkt en sänggavel gör.

Vart inne på färgaffären lite över 1 timme idag och kollat på tapeter i min ensamhet. Nått jag igentligen inte ska göra är att jag inte ska renovera när jag är gravid för jag är så extremt velig..... Och väldigt inne på blått (tror det är för jag väntar en pojk, haha har vart mkt rosa sen Melvina föddes) fast blått har alltid vart min favorit färg när jag var liten. Alla mina rum som jag hade innan jag vart tonåring var blåa. Så kanske bara hittat tillbaka? Haha nej men iaf, jag är så velig och skulle vilja att någon bara sa. GÖR SÅ HÄR. Har lånat hen 3 rullar som jag och Martin ska spana på. Köpte färg till fönstret och dörren iaf. Så ska försöka tvätta de och sätta upp tejp så Martin kan börja måla med spärrfärgen (den får inte jag måla med) det behövs 1 lager av den färgen sen så ska jag måla 2 lagar av en annan färg. Vi har även köpt färg till taket.

Så ser vårat sovrum ut nu, a förutom att huvudgaveln är borta. Ska bli så kul att få ett nytt sovrum.

Lite av det som snurrar i mitt huvud....
Vill ha ett ljust och lugnt sovrum.


Kommentarer
Nikoninan säger:

Åh dom där tapeterna är så fina ! Älskar de två nedersta på bilden, mycket mönster men ändå inte för mäktigt ! :) tapeten längst ned har pappa å Sabina på övervåningen å den är också jättefin å lite allmoge 😊👍🏻❤️ kommer bli superbra :)!

Svar: Ja dom är riktigt fina 😁 synd att det ska finnas så mkt.... Är den gråa längst ner på första bilden som jag tyckt om länge. Men ju mer man kollar så kommer ju massa mer upp!!!! Den längst ner är också riktigt fin 😍 får hoppas på det! Trots att jag velar! Haha
Emelinda

2016-08-15 | 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback