Mysdag

Idag har jag, Melvina och mormor haft en riktig Mysdag i Borlänge. Mormor kom hit halv 10 sen åkte vi till Borlänge. Först en vända på kupolen sen Ikea. Melvina var så snäll och satt så fint i sin vagn. Hittade värdens finaste väst till Melvina som jag vart så kär i. Så den köpte mormor till henne. Tusen tack, sen fick även lillebror en pyjamas så tusen tack för den också! Själv så vart jag väldigt avis på Melvinas nya väst så gick till barnavdelningen för större barn och kollade om det fanns någon likadan. Hittade en som nästan var lika iaf, lite rosa i tonen. Men Melvinas väst var verkligen perfekt färg. Jag köpte aldrig västen men nu när vi är hemma så ångra jag mig och har nu beställt den istället (från barnavdelningen på hm) haha ja ibland är det väl tur man inte är allt för stor, så hoppas den ska sitta perfekt när magen är borta!

Den vänstra är Melvinas och den högra blir min. Melvinas är verkligen perfekt färg! Så är lite sur att min är lite rosa i, men står att den är ljusbeige. Sen vart det Ikea och äta. Sen bar det iväg till Falun men det besöket kommer i ett eget inlägg!

Melvina var väldigt taggad på att äta så hon försökte till och med ta på sig haklappen själv. Efter maten fick hon en glass då hon fick barnmeny. Lycklig tjej!

Melvina är nu hos mormor och morfar Anders och ska sova kvar där då jag och Martin ska ut och käka och sen gå på bio. Riktigt vardagslyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback