Torsdag

Vart hemma och myst idag. Att få vaba är både mysigt och drygt för man tycker så synd om tjejen som är sjuk men det är ju så mysigt att få mysa och vara heldagar med den bästa.

Frukost
Vi har blåst såpbubblor idag. 


Kvällsmat. Torsk med äggsås. Så himla gott. Melvina åt också riktigt bra men ärtorna och morötterna var det bästa. 

Vi har haft en mysig dag hemma. Vi var och handlade en snabbis och hämtade upp pappa på jobbet. Så när vi kom hem hade Melvinas farmor vart förbi och utanför dörren låg en påse med en såååå fin klänning som jag spanat på men inte köpt. Så himla fin! Synd att den inte fanns i stor storlek till mig med... Och ett par byxor och en blomkrans, super fin. Så nu är allt i tvätten så det kan bli med på resan. Längtar! Blir vab imorgon med då Melvina fortfarande är lite sliten och så känns det mer säkert att hon blir hemma en extra dag så hon inte blir ännu sjukare nu innan vi åker. Själv väntar jag på en beställning med kläder från Nelly så hoppas det hinner komma imorgon för är sånt som jag vill ha på mig där. Kommer antagligen inte kunna ha det i sommar för då kommer jag nog vara tjockare! Haha så HOPPAS!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback